با توجه به حساسیت پست دروازه بانی برگزار شد 

سومین دوره کلاس آموزش دروازه بانی فوتبال زرنگار در بندرعباس 



دوره آموزشی مدرسه تخصصی دروازه بانی فوتبال زرنگار به پایان رسید. 
 
به گزارش صبح ساحل،  با توجه به حساسیت پست دروازه بانی در ورزش فوتبال و در راستای کشف استعداد نوآموزان هرمزگانی دراین زمینه و معرفی به باشگاه های ورزشی و درخشش آن ها در میادین کشوری ، ملی و بین المللی سومین دوره کلاس آموزش دروازه بانی فوتبال زرنگار با شرکت ۱۵ داوطلب پسر در رده های سنی ۹ تا ۱۸ سال در استادیوم تختی بندرعباس برگزار شد. 
مدرسه دروازه بانی زرنگار اولین مدرسه تخصصی آموزش دروازه بانی فوتبال دراستان هرمزگان می باشد که با مجوز رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و هیات فوتبال استان هرمزگان کارخود را از تابستان سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است. حسن زرنگاری بندری دروازه بان سابق تیم های باشگاهی بندرعباس و منتخب استان هرمزگان در لیگ قدس و کاوه بندرعباس در لیگ آزادگان و مربی دروازه بانان تیم های آلومینیوم هرمزگان در لیگ برتر کشور ، شهرداری بندرعباس در لیگ دسته اول و دسته دوم کشور ، مربی تیم فوتبال دانش آموزی ایران اعزامی به مسابقات جهانی دانش آموزان و همچنین دارنده گواهینامه مربیگری دروازه بانی سطح B آسیا و مدیر این مدرسه هدف خود را از برگزاری این کلاس آموزش تخصصی و اصولی دروازه بانی در رده های پایه همراه با کشف استعدادها و معرفی افراد برتر به تیم های باشگاهی می داند. این کلاس به مدت ۳۶ ساعت در استادیوم ورزشی تختی بندرعباس برگزار و هنرآموزان با اصول اولیه دروازه بانی آشنا شدند.
مراسم اختتامیه ، باحضور اصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان ، منصور رئیسی مسئول کمیته استعدادیابی وجوانان هیات فوتبال استان ،  محمد احمدی زاده و اسماعیل مرادی رئیس و دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس و جمعی از خانواده ها و علاقمندان برگزار و پس از اجرای آموزش داده شده ازسوی هنرآموزان، گواهینامه شرکت در دوره همراه با جوایز توسط مسئولین به آن ها اهدا شد.
سپیده زرنگاری بندری مدیر دوره ، داود جعفری مدرس دوره و جواد میرزایی مسئول تدارکات این دوره بودند.   قاسم رنجبریان رئیس و اصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان ، محمد احمدی زاده رئیس و اسماعیل مرادی دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در برگزاری این دوره آموزشی  نهایت تلاش و همکاری را داشتند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها